poniedziałek, 16 lipca 2012

Kraków dodaje skrzydeł

Byłyście kiedyś w Krakowie? Ja, wraz z moim przyszłym mężem, byłam po raz pierwszy w życiu i miałam kilka godzin na zwiedzanie, dosłownie kilka.

...Kraków pięknym miastem jest! :) 

Stwierdzam to dosłownie po jednym bardzo krótkim weekendzie spędzonym na weekendowych naukach przedmałżeńskich dla zapracowanych (bardzo polecam, nie dlatego że są w weekend, tylko dlatego że są prowadzone z sercem, są konkretne i nam uzmysłowiły wiele ważnych spraw... i to był naprawdę miło spędzony czas! Więc polecam! Kurs na miłość) ...No ale Kraków... ah... piękny, uroczy, posiada swój niepowtarzalny klimat, wszystkie budynki mają swój, wspólny klimat. Jest cudownie! Jeżeli kiedyś zabraknie Wam weny, pogubicie się, stracicie swoją kreatywność... jeździe do Krakowa! Jest masa galerii, pięknych sklepików, cudownych malutkich restauracji i kawiarni. Stoliki tam stoją w drzwiach, więc nawet jeśli pada deszcz, to pijąc pyszną kawkę, czujesz że jesteś na dworze i oddychasz twórczym Krakowem, bo tak, tam w powietrzu ją czuć! Mimo iż jesteśmy zmęczeni drogą, naukami i zwiedzaniem... było cudnie! :) I polecam każdej rękodzielniczce, nawet krótki wyjazd do Karkowa. Mi dał dużego twórczego kopa, mam masę nowych pomysłów i bardzo dużo pozytywnej energii, którą zamierzam się z Wami podzielić! :)
 W jednej z Krakowskich knajpek, pyszny obiadek w takim otoczeniu jedliśmy :)
 Wawel, tam tam jest Wawel! :)
 

 Nocą też było pięknie :)
 Sukiennice :)
 Z Nim, z moją najukochańszą mordką na świecie! :) To on spełnia moje marzenia! :*
 a czemu nie ma we Wrocławiu takich ładnych lamp? Bo są w Krakowie! :))

 że dzwoń, duuuży dzwon! :)
 Lawenda też kwitnie w Krakowie ;)
 Wodna przejażdżka :)
 Krakowski goferek :)
ah te kamieniczki :)

PS. Jeżeli kiedyś miałabym się wyprowadzać z Wrocławia bo nam tu bomba atomowa wybuchnie, to znajdziecie mnie w Krakowie! ;)) Bo Kraków pokochany! :)

2 komentarze:

  1. O tym samym sobie kiedyś pomyślałam. Jeśli miałabym się wyprowadzić z Wrocka to tylko do Krakowa no ewentualnie Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę: Jeśli możesz proszę kliknij na dole strony Lubię to!
    Biorę udział w konkursie i chcę wygrać kubek termiczny:)
    Link do strony: http://www.domplusdom.pl/blog/garnitur-kawy-kropla
    Z góry dziękuję za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń